Rabu, Ogos 12, 2009

hari ini dan mggu lepas .

hari ini aku tak demam p0n . cume , pening , batuk , skit tekak . 2jela kut . hehe . h1n1 ? insya-Allah dijauhkan . 0ke , n0w . i'm g0nna tell u b0ut the activiti pr0grammed . s0ri sbb tunggu lame sangat . haha .

CERITA DIMULAKAN DENGANNN .bismillahirahmanirrahim . heh .
0keh , minggu aktiviti di maktab kt0rg ni dijalankn selama seminggu tanpa henti . phm x mksd tanpa henti ? kalau phm , bagus . A1 utk k0rg . perasmian di jalankan pada perhimpunan petang Isnin . sangat lame . ayahanda pengetua bagi amanat yang cukup padat && mendodoi2 sehingga ananda2 semua cuba mengaplikasikan amanat ayahanda dalam mimpi !

p/s : humm . kejap ek , aku lupee la pr0gram2 yang kt0rg jalankan .aku bantai jela ek !
KISAH SATU
malam isnin tulah mulanya aktiviti tunjuk bakat kutip duit 0rang . mksd aku , berniaga lahh . dorang ad buat pasar malam kat depan foyer dewan besar . malam tu jugak ade tayangan . ade jugak tragedi yang b0ley buat member aku jeles kalaw denga cite aku ni . pe cite dia ? mase tayangan , aku lepak dengan effy kat meja bahagian belakang dewan . belakang sekali . tup2 , effy na pegi beli air . s0 , dia suruh lahh aku jagakan tempat dia . tengah aku duduk s0rang2 , ade lahh pulak abang f0rm 5 yang di puje sahabat ak ni datang kat aku . dengan gentle nye , , die tanye ," nape duk sens0rg ? g r tgk kt dpn ramai2 ." . haha . hey babe , kaw jangan jeles pkwe pujaan kaw tegur ak taw ! aku snyum jela . p , stay duduk kt situ . lalala ~
natijahnya di sini , pasar malam di jalankan tiap2 malam . hehe .
eh , fullst0p seketika . n0w da pening . s0k smbg lahh .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan