Selasa, Ogos 11, 2009

hari ini hari indah . kut ? haha

assalamualaikum w.b.t pembuke bebelan

hari ini hari gilee . ak pegi smt sepang . rutin biase , mencapub . haha . tak salah kn ? ak sampai situ pukul 11 pg kutt . sampai2 jee , kene serang nan form5 ! haha . gile uh dorang . gelojoh . mentang2 waktu rehat , sume hulur makanan . haha . segan pulak aku wehh .

BERMULANYE CERITA PERASANKAN DIRI..
aku jalan kat koridor form 5 . ibu kol aku . ak angkat . tanpa aku sedar , cermin mata yang aku letak dlm beg tejatoh . tiada melatah-melatah sebab ini tanpa sedar . tibe2 . . . ade lah seorang abang form5 panggel aku . tapi , aku ta perasan . sebab , aku kn tenga cakap nan tepon . dye pon , berdiri depan aku && hulur spect tu . ak senyum lebar2 kat dia . pastu , cakap , thanks . ikhlas kutt ak berterima kasih tu . haha . dye p0n , happy je dapat senyuman dari ak . lalala ~ then , aku pegy kat ibu . ibu tunggu depan pejabat . tup2 , SHAH datang . borak sesikit dengan aku and ibu . mase tu lahh aku kenalkan shah dekat ibu . ibu sengih je kut . betambah2 segan lahh aku . . aku pegi tandas kejap . keluar dari tandas , terserempak pulak dengan abang yang kasi spect tadi . aduy , jodoh ke ? haha . dye senyum gilee lebar . ni yang buat aku perasan ni . kitorang borak macam2 kat tepi tangga tu . mule2 aku ingt dye f0rm4 . rupe2nye dye form5 ! haha . today , pegi mane2 mmg asek terserempak r dengan dye . t0ink .

aimi&&shah . p/s : besfren je kut . tul x shah ? haha .

notis utama ; segann na amik gmba hero penyelamat rabunku .


KISAH AIMI && SEPANGIANS .
lepas kes perasan tadi , aku pegi lah kelas 4pt1 . usha2 , intai2 , skodeng2 . tade orang . rupe2nye , dekat library . ak p0n , pegy r sane . masuk2 . sume usha . hahaha . 3x ganda aku segan . ramai kut dalam library tu . bape kelas tah . kec0h k0t d0rang . memuja2 nama "aimi" ! lalala ~ . kusangkakan 4pt1 je . rupe2nye 4ka1 p0n ade . lagi lah aku segan . da ahh kena gosip nan affendi samsuddin . ha . susa2 . macam2 ak bebel ngan budak2 kat dalam library tuh . sampai lupa nak tangkap gamba diorang . hah . melepass . semua ini gara2 bebelanku . 0hh . tidakk . haha . kecoh kut balak2 4ka1 . adoyai . kluar dari library je , Fawas tegur . dia mintak no tepon aku . ak panggel dia buaya . hahahaha . pdn muke . dye kate , dye mintak no tepon ak bagi pihak fendi . l0hh . lau nak mintak n0 ak , mintak lah sniri . wat pe mintak dari 0rang len . bet0l ta ? xlame pastu , fendi datang jumpe aku , p , dye ta thu na cakap pe . teruja k0t . haha . ngekk betol dorg . hum . rutin aku lepas tu bejalan seperti biasa . aktiviti rayauan semakin berleluasa . mencapub kelas orang turut menjadi2 . ape sudah jadi ? (sape b0le jwb , jwb laa .) . beberapa gamba dah aku curik . tapi , alakada je laa . xsempat nak curik banyak2 . masa mencemburui kami ! jadi , renung2lah photo kamii yang sikit ini .















ahh weh , actlly , byk gmb0 na capub . p , tapaya r . segan plak ak na capub lbeh2 . haha . k r . smbg len kli . salam .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan